درباره

شرکت سیم رخ کیش به شماره 11859 ثبت و آغاز به تولید محصولات عطری نموده است.
محصولات این شرکت در حال حاضر با برند Sport Hizel در نوع عطر های بزرگسال با حجم های 22ml و 40ml و عطر های کودکانه در حجم 35ml و با تنوع 26 رایحه که بر اساس سلیقه ، قدرت خرید مردم و بازار ایران طراحی و عرضه گردیده است.
شرکت سیم رخ کیش با توجه به داشتن گواهی GMP (مدیریت تولید خوب) و دارای نشان علامت سیب سبز از سازمان غذا دارو و همکاری با متخصصین و پرفیومر های عطر سازی فرانسوی و ایرانی و با تامین مواد اولیه خود توسط معتبر ترین و بهترین شرکت های اروپایی ، امکان خلق بهترین رایحه ها در بسته بندی های متنوع و جدید مطابق سلیقه و نظر شما و با قیمت بسیار مناسب در ایران را دارد.
لازم به ذکر است که عطرهای شرکت سیم رخ کیش از ساخته های خود شرکت می باشد و کپی برداری از رایحه های دیگر برند ها نشده است.
این شرکت توانایی طراحی رایحه های جدید و بسته بندی محصولات عطری برای شرکت های دیگر به نام تجاری خودشان و یا با نام تجاری جدید را نیز دارد.
امیدواریم بتوانیم قدمی موفق در صنعت عطر و ادکلن سازی با بالاترین استانداردهای جهانی در سطح منطقه ، آسیای میانه و کشور ایران داشته و باعث افتخار و سربلندی کشور عزیزمان در این صنعت و ادامه دهنده ی راه زنده یاد استاد بیژن پاکزاد باشیم.

همچنین از آنجا که در خیلی از کشور های پیشرفته و در حال توسعه ، فرزندان را از کودکی به استفاده از وسایل بهداشتی و عطریات شخصی جهت فرهنگ سازی و رشد شخصیت کودکان با این موارد آشنا می کنند ، لذا ما هم بر آن شدیم که با همکاری تعدادی از متخصصان خارجی و داخلی در زمینه عطر و ادکلن ، عطر های کودکانه هیزل را طراحی و با خصوصیات ویژه کودکان و نوجوانان در خدمت هم میهنان عزیز قرار دهیم.
امیدواریم توانسته باشیم قدم کوچکی در این زمینه برداشته باشیم و همیشه به عنوان اولین عطر من (My first Parfume) در ذهن فرشتگان کوچک شما خاطره ای زیبا و ماندگار داشته باشیم.
عطر های کودکانه هیزل بدون مواد آلرژی زا و حاوی گلیسیرین جهت لطافت و نرمی پوست کودکان می باشد و با آزمایشات متعدد ، بی خطر بودن این محصولات برای کودکان بالای سه ماه اثبات گردیده است.
عطر های هیزل با طراحی کودکانه در نوع بسته بندی و رایحه و همچنین استفاده از کاورهای محافظ بر روی سطح شیشه جهت بالابردن ایمنی بیشتر ساخته شده است ، این محصولات همزمان یک عطر ، یک هدیه و یک اسباب بازی برای کودکان محسوب می شود.

 

با احترام
شرکت سیم رخ کیش